dimecres, 10 de febrer del 2016

MARGA PADRÓS


"QUAN DONO EL QUE JO SÉ FER EM SENTO SATISFETA"














A quin barri de Manlleu vius? 
Visc al barri de Baix Vila
 
Què és el que més t’agrada fer? 
Estar amb la família i els amics. També m’agrada molt fer esport.
 
I el que menys? 
Fer les feines domèstiques: planxar, treure la pols, cosir...

Com vas conèixer TEMPS X TEMPS (TXT)? 
A través de Xarxampa,  Escola de Pares i Mares de Manlleu. Una mare em va parlar de l’intercanvi de roba que cada any feu a TXT. Va ser a través d’aquesta conversa que us vaig conèixer.


Tu què pots donar a TXT?
Puc donar idees per habilitar i decorar un espai. També puc ajudar a millorar la condició física de les persones, amb exercicis de tonificació muscular i estiraments.
 
Ho has pogut posar en pràctica amb algú?
Sí. Vaig ajudar a organitzar i decorar l’Espai Express i el local de l’Associació Cultural Pro-Ateneu en dos dels intercanvi de roba que feu cada any.  Calia donar un toc diferent en aquests espais; col·locar la roba de manera atractiva, pràctica per trobar-la i que la gent s’hi trobés bé.
 
I què demanes?
Millorar les meves tècniques de fotografia i que algú m’expliqui trucs per cuinar més bé.
 
Algú t’ho ha pogut donar?
Sí. La Mae em va ensenyar tècniques de fotografia.
Tot i que no ho havia demanat, fa temps un bon guia, a través de TXT,  ens va ensenyar racons, carrers i cases emblemàtiques de Manlleu.
 
Digues una paraula que t’inspiri TXT?
Connexió  entre persones.
 
Quin sentiment o sensació tens quan reps el que demanes?
Vaig descobrint que em queda molt per aprendre.  No hem de parar, sempre hem d’anar aprenent.
 
I quan tu ho dónes?
Satisfacció.
 
Quantes hores has invertit a TXT?
Unes 7 o 8 hores.  Vaig ajudar a decorar i organitzar els espais de l’intercanvi de roba.



Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada