dimecres, 10 de febrer del 2016

ADRIÀ BALLÚS

M’AGRADA QUE TXT ENS FACILITI LA POSSIBILITAT DE COMPARTIR CONEIXEMENTS, TRANSMETRE HABILITATS I RESOLDRE NECESSITATS. TOT D'UNA MANERA DIRECTA, ECONÒMICA I SENZILLA"
















A quin barri de Manlleu vius?
Visc al barri de la Cavalleria. 

Què és el que més t’agrada fer?
Dibuixar, pintar, tocar la guitarra i compondre música. He fet 3 CD i he tocat en uns quants grups de música. 

I el que menys?
La neteja de casa.

Com vas conèixer TXT?
Per un full informatiu que vaig trobar a l’OPE de l’Ajuntament de Manlleu.

Tu què pots donar a TXT?
Donar classes de guitarra, de pintura o dibuix, de català, ensenyar a editar musica, donar unes nocions bàsiques d’informàtica, acompanyar gent gran a passejar...

Ho has pogut posar en pràctica amb algú?
Estic editant un CD amb les cançons que canta la Carme Riera.

I què demanes?
Practicar i aprendre més l’anglès. No tinc el títol, però el meu nivell és el de l’examen first.

Algú t’ho ha pogut donar?
A través de TXT he trobar una persona amb qui podré practicar l’anglès. És una noia romanesa que ha estudiat literatura anglesa i el domina molt bé.

Digues una paraula que t’inspiri TXT?
Simbiosi.

Quin sentiment o sensació tens quan reps el que demanes?
Agraïment a la iniciativa de TXT .

I quan tu ho dónes?
Satisfacció.

Quantes hores has invertit a TXT?
Dues hores gravant les cançons de la Carme. Per rebre les classes i xerrades d’anglès, t’ho podré dir més endavant.

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada