dimecres, 10 de febrer del 2016

DOLORS GARCIA

"QUAN DONO EL QUE DEMANEN I REBO EL QUE NECESSITO ESTIC CONTENTA. TINC UNA SENSACIÓ D'ENRIQUIR-LOS I D'ENRIQUIR-ME"












A quin barri de Manlleu vius?
Visc al barri Vilamirosa.
 
Què és el que més t’agrada fer?
Pintar, anar al cinema i viatjar.
 
I el que menys?
Fer les coses per obligació.
 
Com vas conèixer TEMPS X TEMPS (TXT)?
A través de l’agenda que hi ha al Web de l’Ajuntament de Manlleu.

Tu què pots donar a TXT?
Tinc una part creativa i puc fer un taller per ensenyar a fer llibretes.
 
Ho has pogut posar en pràctica amb algú?
No, però ara començaré a fer un reforç de matemàtiques bàsiques; ensenyaré a sumar i a restar a una dona que va a l’Escola d’Adults. Des de l’Escola d’Adults demanen aquest suport i TXT m’han demanat si jo ho podia fer.
 
I què demanes?
Suport informàtic. Com funciona el Drive des del gmail.
 
Algú t’ho ha pogut donar?
Sí, en Josep, que és informàtic i està apuntat a TXT. En aquell moment ell estava a l’atur i TXT ens va posar en contacte.
 
Digues una paraula que t’inspiri TXT?
Ajuda mútua.
 
Quin sentiment o sensació tens quan reps el que demanes?
Estic contenta. També sento una sensació d’enriquiment.
 
I quan tu ho dónes?
Sento el mateix.
 
Quantes hores has invertit a TXT?
Per ara he rebut 5 hores d’en Josep. Ell va dedicar 2 dies a ensenyar-me el que jo demanava.
Jo encara he de donar. Espero començar a donar  les classes ben aviat.

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada