divendres, 29 de maig del 2020

TEMPS X ESCRIURE HISTÒRIES AMB MICRORELATS. Escrit per la Mercè

UF! ESTIC BEN CANSADA
Som divendres i començo el cap de setmana! Tanco l’ordinador, endreço els papers i repasso la feina que hauré de fer dilluns. Uf! Estic ben cansada. He treballat les hores que havia de fer i unes quantes més. Ara, a reposar i gaudir del meu temps lliure!

Arribo a casa i ho veig tot brut i desendreçat. Durant la setmana no he tingut temps de netejar. Doncs, vinga! Escombro, trec la pols, faig el lavabo, frego el terra, engego una maquinada de roba i una altra de plats. Uf! Estic ben cansada. Me´n vaig a dormir pensant que demà serà un bon dia.
Som dissabte, m’aixeco d’hora i vull fer un bon esmorzar. Quan obro la nevera la veig ben buida. Agafo el carretó i me’n vaig a comprar pa, verdura, fruita, carn... Uf! Estic ben cansada.
Arribo a casa i cuino, dino, rento els plats i ara sí que reposaré. Però, sento el timbre i els veïns em recorden que tenim la reunió del barri. Uf! Estic ben cansada. Me´n vaig a dormir pensant que demà serà un bon dia.
Som diumenge. Em desperta el telèfon. Què passa? Els amics em diuen que avui, en comptes de cinc en vindran deu a dinar, i que no faci les postres. Ja les portaran ells.
He passat el dia cuinant, parant taula, servint els plats i escoltant les seves tonteries. Uf! Estic ben cansada.
Som dilluns i començo la setmana. Obro l’ordinador... I Uf...

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada