dimecres, 13 d’abril del 2016

MARIANO GONZÁLEZ

“TEMPS X TEMPS M'OMPLE MOLT LA SETMANA. EM PERMET DONAR I REBRE MOLTES ACTIVITATS"

Com vas conèixer TEMPS X TEMPS (TXT)?
Vaig conèixer TXT a través de l’Escola d’Adults. Allà ens van venir a explicar com funciona aquest programa.

Tu què pots donar a TXT?
Jo puc fer de guia i acompanyar persones que vulguin caminar una estoneta al dia per Manlleu.

Ho has pogut posar en pràctica amb algú?
Sí. Ja fa temps que cada dimarts a les 10 h del matí estic a davant de l’Ajuntament,  i amb les persones que vénen voluntàriament caminem una hora. Jo els faig de guia i fem caminades saludables, no correm ni anem massa a poc a poc. Miro que cada dimarts puguem fer una ruta diferent. Si sortim de Manlleu i veiem camps sembrats els explico si hi ha ordi, civada, blat... Molta gent no ho coneix i es confonen.

I què demanes?
Volia aprendre nocions bàsiques d’informàtica.

Algú t’ho ha pogut donar?
Sí. Des de TXT em van informar d’uns cursos que es feien a l’Ajuntament sobre temes bàsics d’informàtica. Vaig anar-hi i em van anar molt bé. També he participat a les activitats que TXT ha fet aquests últims mesos; vaig visitar l’empresa SAUVIC, vaig fer el taller de reiki, vaig anar a escoltar els poemes que recitaven dins del Dia de la Dona...

Digues una paraula que t’inspiri TXT?
Amistat, confiança...

Quin sentiment o sensació tens quan reps el que demanes?
Satisfacció.

I quan tu ho dónes?
El que jo pugui donar ho aporto amb bon cor.

Quantes hores has invertit a TXT?
Cada dimarts faig una hora de guia i els dijous vaig a les caminades que TXT també organitza. Quan fan tallers que m’agraden, m’hi apunto i hi vaig.

A quin barri de Manlleu vius?
Visc al barri del Puig-Teuleria.

Què és el que més t’agrada fer?
Des que em vaig jubilar, el que més m’agrada fer és anar a comprar i cuinar per a la meva família.

I el que menys?
No sé què dir-te. Ara m’és difícil trobar alguna cosa què no m’agradi fer. Jo m’adapto a tot.

 

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada