dilluns, 30 de novembre del 2015

Dora Dueñas

A partir del mes de setembre de 2015, cada mes farem una entrevista a persones que participen a TXT. 
________________________________________________________
 “SÒC FELIÇ QUAN PUC AJUDAR ELS ALTRES”












A quin barri de Manlleu vius? 
Al barri de l’Erm.
 
Què és el que més t’agrada fer? 
Estar amb la meva família.
 
I el que menys? 
Estar sola.
 
Com vas conèixer TXT? 
Un servei de l’Ajuntament em va recomanar que anés a TXT, perquè sabien que volia ajudar i estar acompanyada.


Tu què pots donar a TXT? 
Acompanyar gent que per la seva edat o salut necessitin algú que els acompanyi a passejar.
 
Ho has pogut posar en pràctica amb algú?  
. A través de TXT vaig a l’Hospital de Manlleu. Una responsable em diu quines són les persones que estan soles i han d’anar a rehabilitació amb cadira de rodes. Les vaig a buscar a l’habitació i les acompanyo. També passejo persones que estan hospitalitzades i necessiten companyia.
I què demanes?  Companyia, conèixer gent...
 
Algú t’ho ha pogut donar? 
I tant! Cada setmana vaig a caminar amb un grup organitzat per TXT. He fet amistats amb gent molt maca i d’ells rebo simpatia i complicitat.
 
Digues una paraula que t’inspiri TXT?  
Germanor.
 
Quin sentiment o sensació tens quan reps el que demanes? 
Companyia.
 
I quan tu ho dónes? 
Felicitat. Quan miro la persona que rep la meva ajuda i que a mi em costa molt poc fer-ho, sóc feliç.
 
Quantes hores has invertit a TXT? 
No les he comptades. Cada setmana vaig unes 5 hores a l’hospital i unes 3 hores a les caminades.

1 comentari :