dimecres, 3 de juny del 2020

TEMPS X ESCRIURE HISTÒRIES AMB MICRORELATS. Escrit per la Mila Manzano

EL CAMÍ
Sempre buscava racons i curiositats per a distreure'm.  Sortien coses guardades de feia temps, que ja no recordava què tenia. Remenava calaixos i armaris amb la il·lusió de trobar allò que em faltava i no sabia ben bé què era.
Somiava aconseguir-ho algun dia, d'alguna manera arribaria allò que desitjava.

Feia plans, organitzava impacient, esperava amb neguit, però no acabava de visualitzar-ho.

Em perdia en un mon de pensaments, imaginant mil històries absurdes.

Una tarda, obrint calaixos, vet aquí que vaig trobar una capsa que m'havia regalat l'àvia abans de morir. Em va explicar que era màgica, que només la podria obrir un cop i que a ella li havia portat molta sort. Sempre em deia que el recorregut pel camí del dia a dia era l'essència de la vida. Que tant era on arribés si valorava el que feia, independentment del resultat.
Recordant aquelles paraules de l'àvia, vaig entendre que tot el que necessitava era gaudir de cada moment, de cada lloc, amb qualsevol tasca i circumstància... Compartir somriures.
Llavors vaig saber que era el moment. Quan vaig obrir la capsa, no hi havia res. 




Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada