dimarts, 31 de març del 2020

TEMPS X ESCRIURE HISTÒRIES AMB MICRORELATS. Escrits per la Núria

Davant la pandèmia que estem vivint amb el coronavirus, hem fet un grup de persones inscrites a TXT per escriure microrelats des de casa. 
Donem les gràcies a la Montse Llorens per continuar, des de casa, ensenyant i acompanyant a la gent que vol aprendre i redactar microrelats i també donem les gràcies a les persones que us hi heu apuntat, per fer-nos passar una bona estona llegint els vostre microrelats.

Aquí teniu uns quants microrelats que va escriure la Núria

EL DESPERTAR
Quan es va despertar
i va veure que no estava dormint
va desitjar tenir ales per volar.

LA FORÇA
Pensava i no recordava
dormia i no somiava
passejava i no tenia ombra,
i va decidir tapar el sol amb un dit.


EL PENSAMENT
Vaig anar al mar i vaig seure a la sorra
escoltant aquell soroll de les onades
vaig tanca els ulls esperant escoltar una veu,
però la llum que m’arribava no sabia si era el sol
o els estels que em saludaven per abraçar-me.

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada