dimecres, 10 de febrer del 2016

RICARD MARTÍNEZ

"EL QUE DONES, AL FINAL LA VIDA T'HO RETORNA"











A quin barri de Manlleu vius?
Visc a Dalt Vila
 
Què és el que més t’agrada fer?
Escoltar música i cantar-la. Poso discos de Pau Riba, en Joan Manel Serrat, en Lluís Llach, en Raimon, Los Sirex, el Duo Dinámico... i com que em sé les lletres, les canto.
 
I el que menys?
Fer les coses obligades.
 
Com vas conèixer TEMPS X TEMPS (TXT)?
Per Internet. Em vaig mirar la pàgina web de l’Ajuntament i allà hi havia la informació de TXT. També vaig llegir el full informatiu que es reparteixen a diferents llocs de Manlleu.

Tu què pots donar a TXT?
Vaig a l’hospital i ajudo a passejar gent que ho necessita i a d’altres els acompanyo a recuperació i després els ajudo a tornar a la seva habitació.
 
Ho has pogut posar en pràctica amb algú?
Sí, acompanyo en Joan a jugar a dòmino i a passejar, també ajudo l’Anna, la Victòria, la Maria...
 
I què demanes?
Que m’ensenyin a dominar alguns programes de l’ordinador: Word, Excel...
 
Algú t’ho ha pogut donar?
Sí.
 
Digues una paraula que t’inspiri TXT?
Solidaritat.
 
Quin sentiment o sensació tens quan reps el que demanes?
Pau i satisfacció.
 
I quan tu ho dónes?
Benestar.
 
Quantes hores has invertit a TXT?
Aproximadament 4 hores a la setmana.




Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada